fredag den 20. januar 2012

GODAV!

Dette er, som nogle af jer måske allerede har læst, en helt almindelig blog. Vi er måske til forskel fra andre blogge ret mange bloggere på denne blog. Vi er Kristina, Tobias, Signe, Helene, Amanda, Clara, Sofie og mig Isabella! Og det giver ligesom 8, så vi må være 8 efter min udregning :p
Vi går alle sammen i klasse sammen, og man kan vidst godt sige at vi på en måde også alle sammen er bedste venner! 

Vi er også alle sammen kendt som noget. Enten en form for kælenavn eller noget vi er gode til, jeg kan lige prøve at remse det op.
Kristina har kælenavnet Dominic og elsker at læse og skrive
Tobias har kælenavnet Tubbe (meget oplagt) og elsker Lady Gaga og fashion 
Signe er bare Signe og hun elsker make-up
Helene har et hav af kælenavne, Kabudle, Pose, Fedte, H'er, Rytter.... hmmm... tror det var dem alle, ved ikk rigtig hvad Helene elsker, hun elsker alt
Amanda er for det meste bare Manda eller Mandiis, og hun elsker at farve hår og feste PARTY!!!!
Clara kalder vi Cluk eller få gange Clara Klister men mest Cluk, hun elsker også Lady Gaga og så elsker hun at blogge og at have ret i al ting :p 
Sofie er også bare Sofie, og hun er den rigtige kreative og den jeg kender som har den pæneste håndskrift!
Og så er der mig Isabella, jeg bliver mest kaldt Iss eller Ginger -.- Ja jeg har rødt hår, men det kunne være værre! -.-  Jeg elsker at danse og er i gang med mit 10. år som danse elev og så elsker jeg at grine, der er ikke noget bedre end at have det sjovt! :D
Nå men det var lidt om os alle...




Fra højre: Mig, Cluk og Sofie 


Fra Højre: Amanda og Dominic 


Fra Højre: Cluk og Tubbe 

Fra Højre: Cluk og H'er
                                                               
Desværre var Signe ikk med til vores lille pyjamasparty men i skal nok få hende af se :D


Knuzzer Isabella <33

Ingen kommentarer:

Send en kommentar